جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتخابات باشکوه

حوزه/ شورای نهادهای حوزوی خوزستان، در اطلاعیه‌ای از حضور گسترده و با شکوه مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، شورای نهادهای حوزوی خوزستان، در اطلاعیه‌ای از حضور گسترده و با شکوه مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تقدیر کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛

ملت بزرگ ایران؛ سلام و درود بر شما راست‌قامتان که حماسه‌آفرین و دشمن‌شکنید و نشان دادید با بصیرت در صحنه غرورآفرین مقاومت چه در جنگ نظامی چه در جنگ اقتصادی فشارهای طاقت‌فرسای دشمن را صبورانه و با تقوای حق‌تقاته که همان ولایت‌پذیری تکلیف مدارانه است در هم می‌شکنید و خصم خود را نا امید کرده به زانو در می‌آورید.

اینک که خداوند به احسان خود پاداش صبوری شما را پیروزی بر توطئه‌های دشمن قرار داد، جا دارد به شکرانه این پیروزی، همه در کنار رهبر انقلاب، تلاش کنیم با حمایت و کمک به دولت و رئیس‌جمهور منتخب، تلاش جدیدی را برای بازسازی اقتصاد کشور و رفع معضلات اجتماعی آغاز کنیم؛ چراکه دست توانای پروردگار حامی جماعت است و ملتی را که برای سعادت خود تلاش می‌کنند و تعاون دارند تنها نمی‌گذارد.

امروز تمام کسانی را که می‌توانند در این جهاد کبیر شرکت کرده و جامعه اسلامی را حمایت کنند و باری را از جامعه بردارند خداوند کریم پاداش جهاد در راه خدا کرامت می‌کنند؛ همان‌گونه که به رزمندگان دیروز در مقابل جانشان بهشت را داد امروز در جنگ اقتصادی در مقابل مالشان بهشت را می‌دهد که «ان الله لایضیع آجر المحسنین»

از خداوند عزت و سربلندی ملت عزیز و شریف ایران را مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha