پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه/ آیت الله موسوی اصفهانی با تاکید بر اینکه حوزه‌های علمیه و طلاب در کنار رئیس جمهور منتخب برای خدمت رسانی بهتر به مردم حضور دارند، گفت: این انتظار وجود دارد مشکلاتی همچون گرانی، بیکاری، تورم و مسکن مردم برطرف شود.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری انتخابات با شکوه ۲۸ خرداد، اظهار داشت: باید شکر پروردگار عالم را به جا بیاوریم که قلوب مردم را برای آمدن به پای صندوق رای منعطف کرد و سپاسگزار دعاهای حضرت حجت(عج) نسبت به این نظام مقدس، شهدا و امام راحل و رهبری معظم انقلاب و همه امت باشیم.

وی با اشاره به لبیک مردم ایران اسلامی به دعوت رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: باید از امام خامنه‌ای عزیز نیز تشکر کرد که ضمن اطلاع از تمامی مسائل ریز و درشت، به احسن وجه مردم را راهنمایی کردند و با پیام‌های پیامبر گونه خود در قلوب عموم مردم تاثیر گذاشتند.

مدیر حوزه علمیه استان همچنین با تقدیر از عموم مردم به جهت مشارکت در انتخابات، مطرح کرد: الحمدلله در این مرحله از انتخابات نیز مردم بازهم با حضوری حماسی وارد صحنه شدند و باید گفت که انصافا ما شرمنده این مردیم هستیم که با وجود تمام این مشکلات، گرانی‌ها، کمبودها، کم‌کاری و سهل انگاری برخی مسئولان بازهم صحنه را خالی نکردند و به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق رای آن‌هم تا ساعت ۲ بامداد موضوعی قابل تقدیر است، گفت: مردم با حضور خود آبروی اسلام را خریدند و آبروی انقلاب اسلامی را تضمین کردند و لذا باید گفت آفرین بر این مردمی که این چنین همچون شهید سلیمانی‌ها در این میدان نبرد با دشمن استقامت کردند و باعث یاس دشمنان شدند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب، یادآور شد: امید است که این برادر عزیز برای رفع مشکلات مردم و مسائلی که در جامعه با آن روبرو هستیم به خصوص مسائل معیشتی و اشتغال هر چه زودتر برنامه‌های اجرایی و اصلاحی خود را آغاز کنند.

وی با تاکید بر اینکه حوزه‌های علمیه و طلاب در کنار رئیس جمهور منتخب برای خدمت رسانی بهتر به مردم حضور دارند، اظهار داشت: این انتظار وجود دارد که مشکلاتی همچون گرانی، بیکاری، تورم و دیگر معضلات، با برنامه‌ها و شناختی که حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از وضع کشور دارند، در زمانی حداقلی برطرف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha