جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجۃ الاسلام محمد حسین حیدری

حوزه/ جامعه روحانیت بلتستان پاکستان به نمایندگی طلاب و علمای بلتستان و از طرف عموم مردم مومن بلتستان و پاکستان پیروزی مقتدرانه ملت بزرگ و شریف ایران در مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح حضرت آیت الله رئیسی را به پیشگاه مقدس امام زمان عج، مقام معظم رهبری و عموم مردم ایران تبریک و تهنیت عرض می نماید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین حیدری رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان به مناسبت پیروزی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

وی اظهار داشت: جامعه روحانیت بلتستان پاکستان به نمایندگی طلاب و علمای بلتستان و از طرف عموم مردم مومن بلتستان و پاکستان پیروزی مقتدرانه ملت بزرگ و شریف ایران در مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح آیت الله رئیسی را به پیشگاه مقدس امام زمان عج، مقام معظم رهبری و عموم مردم ایران تبریک و تهنیت عرض می نماید.

وی خطاب به مردم ولایت مدار ایران تاکید کرد: ملت انقلابی ایران، شما فردی صادق، با وفا، شایسته سالار و تابع ولایت یافته اید و این انتخاب شایسته قطعا در سایه عنایت ویژه خداوند متعال و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف صورت گرفته است و بر همین اساس به خاطر انتخاب یک فرد اصلح سزاوار تحسین، تشکر و تبریک هستید.

وی در پایان گفت: با دعای پیروزی جبهه مقاومت و خط امام در همه عرصه ها و سربلندی و سرافرازی کشور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف همیشه موفق و پیروز و سربلند باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha