شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتاب پاسخ به رایج‌ترین شبهات اهل سنت

حوزه/ کتاب «پاسخ به رایج‌ترین شبهات اهل سنت» به قلم حسن بلقان آبادی – رضا صادقیان در ۹۶ صفحه و به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «پاسخ به رایج‌ترین شبهات اهل سنت» به قلم حسن بلقان آبادی – رضا صادقیان در ۹۶ صفحه و به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، چاپ و منتشر شد.

بر اساس این گزارش: کتاب حاضر که با نام انتشارات «ذکری» در سال ۱۴۰۰ منتشر شد، تلاش می‌ کند خوانندگان را با پاسخ‌های مناسبی در مقابل رایج‌ترین شبهات اهل سنّت آشنا سازد.

کتاب حاضر موضوعاتی مانند «تحریف قرآن»، «تقیه»، «ازدواج موقت»، «اسامی فرزندان علی% با نام خلفاء»، «دیدگاه شیعه درباره صحابه»، «شهادت ثالثه» و «سجده بر مهر» و... را مطرح کرده و با استناد به آیات قرآن کریم و روایات موجود در منابع اهل‌سنت و سیره مسلمانان در طول تاریخ، ابهامات موجود در ذهن مخاطبان را برطرف نموده است. در نوشته حاضر سعی بر آن بوده تا علاوه بر ارائه پاسخ‌های مستند، سؤالاتی فرا روی مخالفان قرار گیرد.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی تخصّصی «تبلیغ» واقع در شهر مقدس قم، ۴۵ متری شهید صدوقی(ره)، خیابان دانش، درب ورودی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ، این کتاب را تهیه کرده و یا با شماره ۳۲۹۴۰۶۴۲ - ۰۲۵ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha