شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طاهری

نشست کمتیه‌های تخصصی «بوشهر پایتخت قرآنی کشور» عصر امروز با حضور چند تن از مدیران کل استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست کمتیه‌های تخصصی «بوشهر پایتخت قرآنی کشور»، عصر امروز با حضور چند تن از مدیران کل استان بوشهر برگزار شد. در این نشست به منظور ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقای سطح کیفی و کمی دستگاه‌های متولی و کمتیه‌های دهگانه تخصصی قرآنی استان در نشست مشترک خود بر لزوم هم افزایی بیشتر در این خصوص تاکید کردند.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری در سخنانی ضمن تشکر از مردم با بصیر میهن اسلامی و استان بوشهر به ویژه جامعه قرآنی در انتخابات ۲۸ خرداد، راه رسیدن به قله‌های پیشرفت معنوی و قرآنی را همفکری و همکاری ادارات قرآنی استان عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: الحمدلله با هم افزایی و همفکری نهادهای قرآنی استان، بوشهر در سال ۱۴۰۰ عنوان پایتخت قرآنی کشور را کسب کرد.

وی ادامه داد: کسب افتخار، اولین مرحله است و جا دارد که همه مسئولین، به ویژه مسئولین کمیته‌های دهگانه اهتمام بیشتری جهت راه‌اندازی کارگروه‌های تحت نظارت خود داشته باشند و سریعاً برنامه پیشنهادی خود را به شورای مشورتی مستقر در اداره کل تبلیغات اسلامی استان ارائه دهند.

گفتنی است، در ساختار «بوشهر پایتخت قرآنی کشور در سال ۱۴۰۰» یک شورای مشورتی ۱۵ نفره با ترکیب ۱۰ نفر رئیس کمیته‌های دهگانه و ۵ نفر از فعالان قرآنی زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی تشکیل شده است که بنا است برنامه قرآنی استان را در سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی کنند.

 در این نشست که حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی، فاطمه کرمپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدحسین ناظر مدیرکل صدا و سیما، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه و همچنین فعالان قرآنی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha