دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی- معاون آموزش و پژوهش حوزه اصفهان

حجت الاسلام والمسلمین جلالی گفت: همایش مکتب اخلاقی، ۶مرداد در مدرسه امام صادق(ع) چهارباغ توسط اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار می شود و مبنا بر تجلیل و تقدیر از آیت الله ناصری دولت آبادی در این همایش بوده که البته تاکنون این استاد اخلاق قبول نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی، پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: فعال ترین حوزه در سراسر کشور در امر برگزاری کرسی آزاد اندیشی، حوزه علمیه اصفهان است.

وی ادامه داد: برگزاری کرسی ها مورد تاکید و مطالبه رهبری است، لذا اهتمام و جدیت بیشتر در امر برگزاری این کرسی ها امری شایسته وبایسته است.

معاون پژوهشی حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: در رابطه با انتخابات  ۱۴۰۰ کرسی های آزاد اندیشی خوبی برگزار و مباحث و موضوعات مرتبط و متعددی به صورت مجازی برقرار شده است.

وی بیان کرد: قطعا انتخاب فردی روحانی در راس دولت جمهوری اسلامی انتظارات و مطالبات را از حوزه های علمیه بیشتر خواهد کرد، بنابراین روحانیون باید در این زمینه بیش از پیش آماده باشند.

جلالی افزود: کنگره «اصفهان و توسعه» روزهای آتی در اصفهان برگزار می شود که کمیته توسعه فرهنگ دینی این کنگره برعهده حوزه علمیه اصفهان گذاشته شده است.

وی ابراز کرد: همایش مکتب اخلاقی، دیگر برنامه روزهای آتی است که ۶مرداد در مدرسه امام صادق(ع) چهارباغ توسط اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار می شود و مبنا بر تجلیل و تقدیر از آیت الله ناصری دولت آبادی در این همایش بوده که البته تاکنون این استاد اخلاق قبول نکرده اند.

معاون پژوهشی حوزه علمیه اصفهان  عنوان کرد: از اهم برنامه های پژوهشی، تقویت مهارت پژوهشی طلاب، مثل مهارت مطالعه، مهارت نویسندگی و مهارت تحقیق و پژوهش ... است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha