پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی اصغر گرجی

حوزه/ دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی از فعالیت و همکاری بیش از ۱۲۰ گروه و تشکل حوزوی و جهادی در قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی اصغر گرجی طی سخنانی در همایش تجلیل از حوزویان گفتمان انقلاب اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ که به همت این قرارگاه در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی، فعالیت خود را از شهریورماه سال گذشته با طرح علاج مشکلات آغاز کرد که در آن هدف زمینه سازی برای شکل گیری دولت جوان انقلابی و حزب اللهی بوده است.

وی افزود: در همین راستا بیش از ۲۰۰ جلسه در سطوح مختلف به همت دبیرخانه این قرارگاه برگزار شد و به خصوص در دو ماه منتهی به انتخابات، ۱۴ نفر در دبیرخانه حضور فعالی داشتند.

وی با اشاره به فعالیت و همکاری بیش از ۱۲۰ گروه و تشکل جهادی و حوزوی طی این مدت با قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی گفت: در کارگروه فضای مجازی این قرارگاه بیش از ۱۵ نفر فعالیت داشتند و یکی از برکات آن ثبت نام و ساماندهی بیش از ۳۵۰۰ نفر در لشکر سایبری بود که البته به فضل الهی فعالیت آن ها ادامه دارد و هدف فعالیت در فضای انقلابی است و به انتخابات هم منحصر نمی شود

حجت الاسلام گرجی ادامه داد: در بخش رصد و تحلیل با حضور ۴ نفر فعالیت های ارزشمندی در این زمینه صورت گرفت به طوری که در این رابطه ۴ جزوه تحلیلی مشتمل بر حدود ۵ هزار صفحه آماده شد، ضمن آن که ۳۰ جلسه با شخصیت ها و بزرگان حوزوی برای ارایه بسته های تحلیلی به این عزیزان برگزار شد.

وی افزود: در کارگروه محتوایی بیش از ۳۰ نفر فعالیت داشتند که ماحصل فعالیت آن ها دو کتاب ارزشمند بود، علاوه بر این ها ده ها فایل متنی آماده شد که بسیاری از آن ها به صورت جزوه و بروشور در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی همچنین ابراز داشت: در کارگروه تبلیغ ۳۲ نفر به عنوان سرشاخه های استانی مشغول به فعالیت بودند که این ها ارتباط قوی با مبلغین و نهادهای تبلیغی داشتند.

وی اضافه کرد: اعزام ۱۹۰۰ مبلّغ در قالب ۱۱۰ گروه تبلیغی از دیگر فعالیت های این کارگروه بود، ضمن آن که علاوه بر این ها ۷۵۰ نفر مبلغ در استان ها شناسایی و بکارگیری شدند، همچنین بخش قابل توجهی نیز به شکل انفرادی برای تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بدون ورود به حمایت شخص خاصی مشغول به فعالیت بودند و در مجموع ۳۲۰۰ نفر توسط کارگروه تبلیغ بکارگیری شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha