جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره مجازی حفظ قرآن

حوزه/ دوره مجازی تربیت مربی حفظ قرآن کریم از سوی اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیده زهرا حسینی عنوان کرد: دوره تخصصی تربیت مربی حفظ قرآن کریم به همت اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت اشاعه فرهنگ انس و حفظ قرآن کریم در میان طلاب و تربیت مربیان کارآمد و توانمند در این زمینه وهمچنین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در پرداختن به این امر در حوزه‌های علمیه، این دوره ارزشمند در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

حسینی افزود: این دوره ویژه حافظان موفق ۱۰ جزء به بالای قرآن کریم است و افرادی که سابقه مربیگری در زمینه حفظ قرآن کریم را دارند، از اولویت پذیرش برخوردار خواهند بود.

وی بیان داشت: بخشی از سرفصل‌های دوره شامل مباحث اصول کلاسداری، اصول حفظ قرآن کریم، فنون و مهارت‌های تدریس حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و ... است.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این دوره‌ تا ۱۰ تیر و شروع آن از ۱۵ تیر است، عنوان کرد: ثبت نام در دوره‌های قرآنی و حدیثی تنها از طریق مراجعه به صفحه ثبت نام در سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://qh.jz.ac.ir امکان‌پذیر است.

حسینی تصریح کرد: در انتهای ثبت نام پیامکی حاوی کد رهگیری برای مخاطبین ارسال می‌شود که طلاب باید کد را ذخیره کرده و در صورت تشکیل دوره، جهت پرداخت هزینه و نهایی کردن ثبت نام از آن استفاده کنند.

وی یادآور شد: تشکیل این دوره، منوط به حدنصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌نام‌ به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر هر روز ۸ تا ۱۲ با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۴۳۶-  ۳۲۱۱۲۰۸۸ -۳۲۱۱۲۵۴۸ تماس بگیرید.

313/61

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha