سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
قران

حوزه/ دوره تخصصی مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب جامعةالزهرا علیها السلام به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیده زهرا حسینی با اشاره به برگزاری دوره مجازی مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم، عنوان کرد: دوره تخصصی مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم به همت اداره قرآن و حدیث در تابستان ۹۹ برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: با توجه به ضرورت ارائه معارف قرآن کریم و تأکید رهبر معظم انقلاب مدظله العالی بر این امر مهم، اداره قرآن و حدیث با هدف ارتقای توانمندی طلاب در تبیین معارف قرآن کریم، دوره‌ تخصصی مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم را به صورت مجازی در تابستان ۹۹  برگزار می‌کند و طلاب می‌توانند جهت شرکت در این دوره‌ ثبت نام کنند.

وی افزود: این دوره با همکاری ستاد عالی تفسیر قرآن کریم زیر نظر استاد حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی زید عزه و با حضور اساتید مجرب و با سرفصل‌هایی نظیر قالب‌های بیان تفسیر، اصول و قواعد کاربردی، روش برداشت از قرآن مجید، روش دسته‌بندی آیات قرآن کریم، روش ترجمه قرآن و نقدآموزی بر ترجمه‌های موجود برگزار می‌شود.

حسینی یادآور شد: با توجه به شرایط به وجود آمده از بیماری کرونا و بنابر تعاملات صورت گرفته بین اداره قرآن و حدیث و مرکز آموزش مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، این دوره به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرایط بهره ‌مندی طلاب حضوری و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام از این دوره به صورت آنلاین و غیرحضوری فراهم شده است.

مدیرکل امور تربیتی گفت: تشکیل دوره تخصصی مهارت‌های بیان تفسیر منوط به حدنصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

حسینی، مهلت ثبت نام در این دوره‌ را تا ۳۱ تیر۱۳۹۹ اعلام کرد و بیان داشت: ثبت نام در این دوره‌ تنها از طریق مراجعه به سامانه اداره قرآن و حدیث در سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://qh.jz.ac.ir امکان پذیر است.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha