پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره مجازی قرآن

حوزه/ مدیر کل امور تربیتی جامعةالزهرا علیهاالسلام با اشاره به آغاز ثبت نام دوره‌های مختلف قرآنی و حدیثی در تابستان ۹۹ در دو سطح عمومی و تخصصی گفت: این دوره‌ها به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیده زهرا حسینی  اعلام کرد: اداره قرآن و حدیث با هدف بهره‌مندی از فضای مناسب آموزش فوق‌برنامه در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ایام تابستان ۹۹، به منظور انس بیشتر طلاب و معرفت‌افزایی نسبت به معارف ناب قرآن و عترت در متون معتبر قرآنی و حدیثی، دوره‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و در اختیار طلاب علاقه‌مند قرار داده است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: در این فراخوان، دوره‌های «عمومی» آموزش قرآن و حدیث شامل دوره‌های کارگاهی روان‌خوانی، تجوید، ترتیل‌خوانی، حدیث‌خوانی اصول کافی و دوره‌های مختلف حفظ قرآن کریم شامل حفظ سوره بقره، حفظ سور منتخب، تثبیت ویژه حافظان کل قرآن ارائه می‌شود.

حسینی اضافه کرد: دوره‌های «تخصصی» قرآن و حدیث شامل مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم، تربیت مربی ‌نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه است.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط به وجود آمده از بیماری کرونا و بنا بر تعاملات صورت گرفته بین  اداره قرآن و حدیث و مرکز آموزش مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، تمامی دوره‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرایط بهره ‌مندی طلاب حضوری و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام از دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی به صورت آنلاین و غیرحضوری فراهم شده است.

مدیرکل امور تربیتی گفت: تشکیل هر کدام از دوره‌های فراخوان شده در جدول برنامه‌ها منوط به حدنصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

حسینی، مهلت ثبت نام در این دوره‌ها را تا ۳۱ تیر۱۳۹۹ اعلام کرد و بیان داشت: ثبت نام در این دوره‌ها تنها از طریق مراجعه به سامانه اداره قرآن و حدیث در سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://qh.jz.ac.ir امکان پذریر است.

تلفن تماس برای کسب اطلاعات بیشتر: - ۳۲۱۱۲۴۳۶-  ۳۲۱۱۲۰۸۸

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha