جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بیژن سلیمان پور

حوزه/ دکتر بیژن سلیمان پور گفت: ما پای کار هستیم و همگام با جامعه انقلابی برای حل مشکلات اجتماعی تلاش می نماییم؛ برنامه ارائه شده از سوی بنیاد ۱۵ خرداد برای کمک به حل بحران جمعیت ستودنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر بیژن سلیمان پور در آیین امضای تفاهم نامه برنامه تحول جوانی جمعیت استان قم بین بنیاد ۱۵ خردادِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره و استانداری قم گفت: پنج برنامه عملیاتی در سند مربوط به مسائل راهبردی استان قم آمده است که یکی از آنها در موضوع افزایش جمعیت می باشد.

وی افزود: همزمان با اجرایی کردن برنامه های این سند، شورای راهبردی جمعیت را راه اندازی کردیم و وضعیت استان قم را با سایر استان ها تطبیق دادیم تا با هم افزایی شکل گرفته در جلسات بتوانیم برنامه ریزی های دقیقی برای مسئله افزایش جمعیت و موانع آن داشته باشیم.

معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: ماحصل جلسات این شوری تدوین سندی است که بر اساس آن راهکارهای مختلفی برای حل معضل جمعیت وجود دارد.

وی گفت: ما پای کار هستیم و همگام با جامعه انقلابی برای حل مشکلات اجتماعی تلاش می نماییم؛ برنامه ارائه شده از سوی بنیاد ۱۵ خرداد برای کمک به حل بحران جمعیت ستودنی است.

سلیمان پور تصریح کرد: امیدواریم استان قم به عنوان پایلوت قرار گیرد و بتواند الگوی خوبی برای سایر استان ها باشد؛ امیدواریم از این طریق بتوانیم دغدغه های مقام معظم رهبری در زمینه جمعیت کشور را پاسخ مثبت داده باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیر حق وردی IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    0 0
    سلام فرزند چهارم من الان ۴ ماهه شده ولی از طرح مثبت ۳ هیچ خبری نیست . لطفا راهنمایی کنید .