جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم معارفه رئیس مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان سمنان با حضور حجت الاسلام والمسلمین میر محمدی رئیس جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رستمیان گفت: قطعا خدمت به آنهایی که در مسیر علم و دانش قدم برداشته و بخشی از عمرشان را به کسب علم و بخش دیگر را به ترویج علم می‌گذارند، اجر دوچندان دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، مراسم معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه سمنان، در دفتر نماینده ولی فقیه استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید جمال الدین میر محمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: خدا را شاکرم که توفیق به ما داده تا به طلاب عزیز خدمت کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان افزود: طبق حدیثی از رسول خدا(ص) محبوب ترین بندگان نزد خدا، آنهایی هستند که بیشترین نفع را به افرادی می رسانند که برای اقامه حق دیگران مصمم هستند.

وی با بیان اینکه خدمت به بندگان خدا، دوست داشتنی است، تصریح کرد: قطعا خدمت به آنهایی که در مسیر علم و دانش قدم برداشته و بخشی از عمرشان را به کسب علم و بخش دیگر را به ترویج علم می‌گذارند، اجر دوچندان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان گفت: ما برای حل مسائل و مشکلات طلاب و روحانیون در ماه یکبار جلسه می‌گذاریم تا با همفکری هم مشکلات را حل کنیم ولی این حل مشکلات فقط از دست مرکز خدمات برنمی‌آید و امکانات مرکز خدمات کفایت نمی‌کند؛ از این رو برای حل این مشکلات باید نیکوکاران پای کار آیند.

وی در پایان اظهارداشت: به یقین افرادی که در یک جایگاه مشغول به خدمت هستند، زمانی که دیگر در آن جایگاه نباشند، خدمات و تلاش های آنها در جایگاه های بعدی فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha