پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان حوزه علمیه کردستان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ورزش یک عامل مهم بازدارنده در بحث اعتیاد و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی است که باید از سوی مسئولان جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان، امروز در دیدار با جمعی از نمایندگان کانون‌های فرهنگی و تبلیغی شهرستان سقز، اظهارداشت: باید امور فرهنگی و دینی را به دست اهلش سپرد تا افراد فرهنگ دوست و دغدغه‌مند این امور را به دست گیرند.

وی گفت: مسئله دیگری که همواره مورد تاکید است، امید دادن به جوانان نسبت به آینده می‌باشد، جوانی که نسبت به آینده امیدوار است بی‌گمان بهتر کار می‌کند و بازخورد کار وی عیان‌تر است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی بیان داشت: در حال حاضر مشکلاتی در کردستان همانند بیکاری جوانان تحصیل کرده، کولبری، دستفروشی داریم که از دولت انقلابی درخواست داریم که نسبت به این مشکلات توجه داشته باشد و راهکار عملی برای رفع آنها بیاندیشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: باید از انجمن‌ها و موسساتی که در بحث کارآفرینی و امور خیریه فعالیت دارند، حمایت کافی از سوی دولت انجام شود و برای تقویت و توسعه آنان کارهای اصولی انجام گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهارداشت: مسئله دیگری که نباید در این روزها به دست فراموش بسپاریم، موضوع ورزش در بین جوانان و نوجوانان است، ورزش یک عامل مهم بازدارنده در بحث اعتیاد و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان گفت: جوانان باید با همفکری در  از بین بردن مشکلات و معضلات شهر نقش کلیدی و تاثیرگذار داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha