چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طاهری

حوزه/ اولین نشست کمیته آموزش پایتخت قرآنی کشور با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی و اعضاء کارگروه‌ها، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اولین نشست کمیته آموزش پایتخت قرآنی کشور عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و اعضاء عضو این کمیته، در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام طاهری در این نشست در سخنانی ضمن تاکید بر اینکه حرکت‌ها و اقدامات بسیار خوب و ارزنده‌ای از طرف دستگاه‌های عضو کمیته انجام شده است، گفت: لزوم شفاف سازی این اقدامات و دقیقتر شدن جهت‌گیری‌ها مورد تأکید است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، همچنین بر لزوم جمع‌بندی برنامه‌های قرآنی به منظور نهایی شدن آن ها تا تیر ماه سال جاری تاکید کرد.

همچنین، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ابتدای این نشست ضمن تشریح و بیان وظایف هر یک از دستگاه‌های عضو کمیته گفت: به یمن انتخاب استان ولایتمدار بوشهر به‌ عنوان پایتخت قرآنی کشور، ۱۰ کمیته تخصصی جهت پیشبرد اهداف عملیاتی اعم از کمیته برنامه‌ریزی، کمیته بودجه، ملی و پشتیبانی، کمیته آموزش، کمیته پژوهش و تألیفات، کمیته مشارکت‌های مردمی، کمیته امور زبربنایی و کمیته اطلاع‌رسانی شکل گرفت که هر یک از این کمیته ها شامل چند کارگروه و عضو هستند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته آموزش با مسئولیت مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و جانشینی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان است که اولین نشست تخصصی این کمیته با حضور دستگاه‌های عضو از قبیل حوزه علمیه، بهزیستی، آموزش و پرورش و دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت به منظور ارائه برنامه آموزشی هر دستگاه به رئیس کمیته برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha