جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پوستر همایش کنفرانس تبلیغ جهانی دین فرصت ها و چالش ها و..

حوزه / اولین کنفرانس بین المللی تبلیغ جهانی دین، فرصت ها، چالش ها و تجارب در عرصه بین الملل با صاحب نظران حوزه و دانشگاه ،پژوهشگران شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار می گردد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی فاضل، دبیر علمی کنفرانس و رئیس پژوهشکده بین المللی امام رضا، امروز در پیش نشست این کنفرانس درباره اهداف این برنامه در گستره بین المللی با اشاره به اینکه این برنامه توسط واحد خواهران جامعة المصطفی مشهد طراحی شده،  گفت: دستیابی به مدل مطلوب تبلیغ دین در عرصه بین الملل، توانمندسازی علمی مبلغان بین الملل، شبکه سازی علمی مبلغان بین الملل در راستای هم افزایی، ایجاد مرجع مطالعاتی برای تبلیغ جهانی دین و آسیب شناسی و فرصت شناسی فرایند تبلیغ بین الملل با بهره گیری از تجارب از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس عنوان کرد.

وی در ادامه درباره محورهای اصلی این کنفرانس گفت: مبانی و اصول تبلیغ دینی، تجربه‌نگاری تبلیغ جهانی دین، آینده پژوهی تبلیغ در عرصه بین الملل، چشم انداز تبلیغ جهانی دین در جامعه المصطفی و روش شناسی مطلوب تبلیغ دین در عرصه بین الملل از جمله این محورها بیان کرد .

در ادامه این نشست خانم میترا حسن پور، استاد مدرسه علوم انسانی جامعه المصطفی مشهد، پیرامون روش های تبلیغ در عرصه بین الملل گفت: هدایت و تبلیغ برای ورود به دنیای دیگران ، آشنایی با مردم مناطق از جمله برنامه های یک مبلغ توانمند در عرصه تبلیغ دینی بیان کرد.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ، گفت: طلاب باید علم و دانش و شیوه های تبلیغ را یاد بگیرند.

وی در ادامه به بخشی از تجارب و نمونه های تبلیغ بانوان در عرصه بین الملل اشاره کرد و افزود: تبلیغ دینی، صرفا  گفتگوی چهره به چهره و سخنرانی نیست؛ بلکه به شیوه های مختلف از جمله رسانه و فضای مجازی ، هنر، فیلم و... با توجه نیاز مخاطب و شناختی که از منطقه و محیط تبلیغی وجود دارد بیان کرد.

گفتنی است علاقه مندان می توانند برای شرکت در اولین کنفرانس بین المللی تبلیغ جهانی دین، فرصت ها، چالش ها و تجارب در عرصه بین الملل آخرین مهلت ارسال مقاله شهریورماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

نویسندگان، پژوهشگران و صاحب نظران این عرصه می توانند برای ارتباط با دبیرخانه کنفرانس، به آدرس مشهد، خیابان امام خمینی (ره)، امام خمینی ۱۴، جامعه المصطفی العالمیه مراجعه و یا با شماره

۰۵۱۳۸۸۳۶۲۱۳  تماس حاصل نمایند و برای اطلاع از جزئیات به سایت www.grconf.ir  مراجعه نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha