پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست هیئت امنای بنیاد هدایت

حوزه/ دومین جلسه هیئت امنای بنیاد هدایت با حضور اعضای آن و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این مجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دومین جلسه هیئت امنای بنیاد هدایت با حضور آیات جزایری و مهدوی، حجج اسلام والمسلمین رحیمیان، رفیعی، عالی، ماندگاری، مشهدی آقایی، پناهیان، حسینی اراکی، نظافت، برادران، قمی و حجت الاسلام عزت زمانی رئیس هیئت مدیره بنیاد هدایت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت، دستور جلسه را متذکر شد و اظهار داشت: ارائه سند ملی مسجد، ارائه نظر اعضاء در مورد سند، ارائه و مباحثه پیرامون حلقه‌های میانی امامت، ارائه و مباحثه درباره برنامه‌های راهبردی بنیاد هدایت و همچنین ارائه گزارش عملکرد بنیاد از جمله مسائلی است که در این جلسه مطرح خواهد شد.

ارتقای شبکه امامت یکی از اولویت‌های سازمان تبلیغات است

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات و عضو هیئت امنای بنیاد هدایت با تأکید بر اهتمام ویژه سازمان نسبت به ارتقای شبکه امامت، گفت: این کار جزو اولویت‌های ما است؛ بحمدلله از زمانی که حجت الاسلام میرمحمدیان مسئولیت این کار را پذیرفته‌، شاهد ارتقای کمی و کیفی این شبکه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه اشراف و هدایت واقعی هیئت امنا کمک خواهد کرد که این کار را با قوت بیشتر ادامه دهیم، تصریح کرد: برداشت بنده این است که تصمیمی که اساتید در این جلسه می‌گیرند موجب تقویت کار بنیاد هدایت  شده و طلابی که در شهرستان‌ها به صورت جهادی مشغول کار هستند، دلگرم‌تر خواهند شد.

ویژگی‌های سند ملی مسجد

در بخش دیگر این برنامه دکتر محمد همایونفر دبیر کمیته تدوین سند ملی مسجد به ارائه گزارش مختصری از روند کار پرداخت و در خصوص ویژگی‌های این سند گفت: این سند رویکردها، راهبردها و سیاست‌ها کلی مسجد برای حکمرانی را مشخص می‌کند؛ تقسیم کاری ملی در حوزه مسجد، دانش بنیان بودن، ولایت محوری، حفظ ویژگی مردمی بودن از جمله ویژگی‌های این سند است.

سپس هر یک از اعضای محترم هیئت امنا دیدگاه خود را درباره سند ملی مسجد مطرح کردند و مفاد آن را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد هدایت در سال گذشته و چشم انداز مجموعه در افق ۱۴۰۰، از سوی حجت الاسلام میرمحمدیان پایان بخش جلسه هیئت امنا در نوبت صبح بود.

گفتنی است، در نوبت عصر، این جلسه با دو موضوع «ارائه و مباحثه پیرامون حلقه‌های میانی امامت» و «ارائه و مباحثه درباره برنامه‌های راهبردی بنیاد هدایت» ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha