پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مرکز خدمات

حوزه/ مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای توضیحاتی درباره اخبار منتشر شده در خصوص مرکز خدمات سمنان و مدیر سابق آن ارائه کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای توضیحاتی درباره اخبار منتشر شده در خصوص مرکز خدمات سمنان و مدیر سابق آن ارائه کرده است.

بر اساس این گزارش، متن بیانیه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به شرح زیر است:

عطف به نشر اخباری در خصوص مرکز خدمات حوزه علمیه سمنان و مدیر قبلی آن مرکز در فضای مجازی، توضیحی به شرح ذیل جهت تنویر اذهان ارائه می‌گردد:

۱. حجت الاسلام والمسلمین قدرتی پس از دو دهه خدمت پرتلاش و صادقانه، به دلیل اشتغالات دیگر تقاضای اتمام خدمت در مرکز را داشتند که با استعفای ایشان موافقت شد، لذا برکناری ایشان مطرح نبوده و کذب است.

۲. پیرامون مسکن طلاب شاهرود، به اطلاع می‌رساند؛ متأسفانه در پروژه فدک شاهرود، مرکز خدمات سمنان با کلاهبرداری شخصی که قبلاً معتمد مرکز بود مواجه شد و به محض اطلاع  جهت حمایت از طلاب مال باخته تلاش زیادی انجام داد تا این که اصل مال و بخشی از خسارت عودت داده شد.

روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    1 0
    در متن خبر فوق عبارتی زیر وجود دارد که فقط نقل قول آن عبارت کافی است و نیاز به هیچ شرح و توضیحی ندارد، لذا عیناً کلمات آن عبارت همین خبر فوق را اینجا کپی می کنم: ««پیرامون مسکن طلاب شاهرود، به اطلاع می‌رساند؛ ... مرکز خدمات حوزه علمیه سمنان با کلاهبرداری شخصی که قبلاً معتمد مرکز بود مواجه شد و ... بخشی از خسارت [طلاب مال باخته ] عودت داده شد. روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه»»
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    1 0
    طبق بیانیه فوق فرد کلاهبردار سر مرکز خدمات حوزه را کلاه گذاشته است، آن وقت چرا عنوان مال باخته به طلاب اطلاق شده و تنها بخشی از خسارت طلاب مال باخته جبران شده است؟
  • حسن IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    0 0
    باعرض سلام واحترام اینکه اصل پول وخسارت تمام طلاب عودت داده شده دروغ محض است حدود ۱۲نفر از طلاب هستند که نه اصل پول ونه خسارت دریافت نکردند ودرپی محکوم کردن شخص خاطی است لذا از رسانه تقاضا میشود که اخبار را دقیق وباجزئیات کامل بیان کنند باتشکر