پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ارزنده

حوزه/ امام جمعه بهار گفت: رئیس جمهور منتخب باید هر چه سریعتر با روی کار آوردن افراد انقلابی، از ظرفیت کارشناسان و افراد متخصص که دارای ویژگی انقلابی و جهادی هستند، بهره برد.

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه شهرستان بهار استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب، اظهار داشت: امیدواریم رئیس جمهور منتخب با موفقیت در عرصه خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات، بتواند به اسلام و انقلاب خدمت کند و لذا از صمیم قلب آرزوی موفقیت برای دولت آینده داریم.

وی با بیان اینکه در عرصه مقابله با فساد دادگاه دارای نقش مهمی است اما باید در درجه اول دست مسئولان خائن از دوایر دولتی کوتاه شود، گفت: مهم‌ترین اولویت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی باید کوتاه کردن دست افرادی باشد که سال‌ها نسبت به مردم ظلم کرده‌ و بر خلاف مسیر انقلاب حرکت کرده‌اند و به جای آن‌ها باید از ظرفیت نیروهایی که به معنای واقعی کلمه انقلابی و جهادی هستند استفاده شود.

امام جمعه بهار با تاکید بر اینکه در انتخاب نفرات و مدیران باید بسیار حساس بود، مطرح کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی باید بسیار مراقب باشند تا برخی افراد با تغییر شکل و ظاهر، خود را انقلابی معرفی نکنند؛ چرا که اگر این افراد انقلابی بودند پس از خانه نشینی رئیس جمهور دولت دهم هیچگاه از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آمدند و در مقابل او ایستادگی می‌کردند.

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب در وضعیت بسیار سختی در حال تحویل گرفتن دولت است، یادآور شد: متاسفانه زیر ساخت‌های کشور در وضعیت نابسامانی قرار دارد و لازم است تا دولت منتخب، در عرصه‌هایی که با مشکلات اساسی روبرو هستیم و آن مشکلات مستقیما با امید مردم سر و کار دارد، سریعا حل شوند.

وی با تاکید بر اینکه شرط اصلی در رسیدن دولت منتخب به اهداف خود و تحقق وعده‌ها، حمایت و همراهی مردم است، مطرح کرد: مردم باید بدانند که دولت سیزدهم در شرایطی کشور را تحویل می‌گیرد که خزانه خالی است و دولت با قرض‌های فراوانی روبرو است؛ بنابراین با فرصت دادن به رئیس جمهور منتخب، مطمئن باشند که اثرات این صبر را خواهند دید.

امام جمعه بهار در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه شرایط کشور، شرایط سختی است و نیازمند حضور مدیران قوی و پر تلاش هستیم، گفت: رئیس جمهور منتخب باید هر چه سریعتر با روی کار آوردن افراد انقلابی، از ظرفیت کارشناسان و افراد متخصص که دارای ویژگی انقلابی و جهادی هستند به جای افرادی که اعتقادی به این دولت ندارند، بهره ببرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha