پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی

حوزه/ مدیر مدرسه فامنین با اشاره به برنامه‌های این مدرسه در راستای کمک به دولت آینده، گفت: اگر به ما تکلیف کنند، قطعا مجموعه مدرسه با تمام وجود در رکاب دولت حضور خواهیم داشت و اگر هم این تکلیف اعلام نشود بازهم همه طلاب مدرسه به صورت آتش به اختیار در قالب گروه‌های جهادی و علمی برای تحقق اهداف انقلاب در میدان حاضر خواهند بود.

حجت الاسلام مهدی عبدی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تاکید بر لزوم حمایت از رئیس جمهور منتخب اظهار داشت: بنده به عنوان یک شهروند، حمایت از دولت منتخب را به جهت دسترسی به اهداف و وعده‌های موجود و رفع مشکلات مردم وظیفه خود می‌دانم و با تمام توان در میدان حاضر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برای رفع مشکلات موجود باید از تمام ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کند، گفت: یکی از شروط موفقیت دولت آینده، به کارگیری کادر مدیریتی خوب و قوی است که دارای ویژگی انقلابی و جهادی باشد.

مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) فامنین، با اشاره به برنامه‌های این مدرسه در راستای کمک به دولت آینده، خاطرنشان کرد: اگر به ما تکلیف کنند، قطعا مجموعه مدرسه با تمام وجود در رکاب دولت حضور خواهیم داشت و اگر هم این تکلیف اعلام نشود بازهم طلاب مدرسه به صورت آتش به اختیار در قالب گروه‌های جهادی و علمی برای تحقق اهداف انقلاب در میدان حاضر خواهند بود.

وی مهم‌ترین اولویت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب چندین سال است که بر بحث مسائل اقتصادی و توجه دولتمردان به این اصل تاکید دارند، اما متاسفانه گاهی با بی توجهی مسئولان مواجه شده‌ایم و اثر آن نیز در زندگی مردم مشهود است.

حجت الاسلام عبدی افزود: رئیس جمهور منتخب با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، لازم است تا برای رفع مشکلات اقتصادی برنامه‌ای دقیق و جامع داشته باشند و رفع این معضل را در دستور کار خود به صورت جدی قرار دهد.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی و دیگر مشکلات اجتماعی موجود در جامعه نیز باید در اولویت‌های بعدی دولت سیزدهم باشد، اظهار داشت: در گام بعدی نیز باید تمام سازوکارهای اقتصادی را برای ارتقای فرهنگی جامعه به کار گرفت.

مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) فامنین با تاکید بر اینکه امید ملت امروز به اقدامات رئیس جمهور منتخب و دولت آینده است، یادآور شد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با سابقه‌ای درخشان، شخصی آزمون پس داده بوده و امروز نیز مردم امیدوار هستند تا با این سابقه، شاهد تحولات و اتفاقات مبارکی در کشور و در زندگی خود باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha