پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کتاب

حوزه/ کتاب «به سوی اخلاق توحیدی» به همت گروه فلسفۀ اخلاق پژوهشکدۀ فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،کتاب «به سوی اخلاق توحیدی» به قلم حجت الاسلام محمدعلی مبینی «عضو هیئت علمی پژوهشکدۀ فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی »، از سوی نشر این پژوهشگاه روانه بازار نشر گردید.

نویسنده در این کتاب، اخلاق توحیدی را با زبانی روان برای مخاطبان جوان معرفی کرده است؛ این اثر در ۱۷۵ صفحه و در شمارگان ۴۰۰ نسخه و به قیمت ۳۵۰۰۰۰ ریال تقدیم علاقه‌مندان شده است.

کتاب «به سوی اخلاق توحیدی» کتابی است که برای مخاطبان جوان به زبانی روان اخلاق توحیدی را معرفی، ارزش و اهمیت آن را بازگو و نکات مقدماتی برای حرکت در مسیر اخلاق توحیدی را بیان می‏کند.

سوال اساسی این است که اخلاق توحیدی چیست، چه آثاری به دنبال دارد و برای این‏که بتوانیم اخلاق توحیدی را در خود و در جامعه ایجاد و تقویت کنیم و سطح خود را در این زمینه بالا ببریم، چگونه باید عمل کنیم؟ مطالبی که در این کتاب بیان می‏شود، نکاتی است که دانستن آن‏ها برای هر کسی که می‏خواهد اخلاق خود را بهبود بخشد، لازم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha