پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحی گفت: متأسفانه در طول ۴۲ سال بعد از انقلاب اسلامی حوزه های علمیه در نظام تقنینی کشور مورد توجه واقع نشده اند؛ این در حالی است که اصل آموزش علوم انسانی و اسلامی باید از سوی حوزه های علمیه اداره گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز در نشست با مدیر مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه علمیه قم گفت: پیگیری هایی که از سوی مسئولین مرکز تربیت معلم مبلغ صورت گرفت فوق العاده گسترده بود و قطعاً اثرات مثبتی را به دنبال داشته و خواهد داشت.
وی افزود: باید در دولت منتخب وزیر آموزش و پرورش بتواند قدم های خوبی در جذب روحانیون و ایجاد فضای بیشتر برای فعالیت آنان در این وزارتخانه بردارد.
حجت الاسلام والمسلمین فلاحی خاطرنشان کرد: متأسفانه در طول ۴۲ سال بعد از انقلاب اسلامی حوزه های علمیه در نظام تقنینی کشور مورد توجه واقع نشده اند؛ این در حالی است که اصل آموزش علوم انسانی و اسلامی باید از سوی حوزه های علمیه اداره گردد.
وی در ادامه ضمن بازدید از مجموعه های مرکز تربیت معلم مبلغ با معاونین و کادر این مجموعه نیز نشست داشتند و پیشنهادات را دریافت نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha