پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 968360
۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان به مناسبت هفته عفاف و حجاب

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: عفاف و حجاب عاملی برای حفظ و کرامت انسانی بانوان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، لیلا پرون، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر، امروز در نشست عفاف و حجاب، که به صورت برخط، در سامانه مدرس تالار فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب، عاملی مهم برای حفظ گوهر وجودی بانوان است، گفت: حفظ عفاف و حجاب، مهمترین عامل در کرامت انسانی بانوان است.

وی با اشاره به اینکه حفظ عفاف و حجاب، برای بانوان آرامش جسمی، روحی و روانی را به‌دنبال دارد افزود: عفاف و حجاب، موجب تداوم استحکام بنیان خانواده و احیای ارزش ها و کرامت بانوان در جامعه، خواهد شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر، با اشاره به اینکه برای احیا و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید برنامه های محتوایی و گسترده صورت گیرد، خاطر نشان کرد: نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، نیازمند همت جهادی و تلاش گسترده از سوی مبلغان ،رسانه ها و فعالان دینی و فرهنگی است.

پرون گفت: فعالیت های تبلیغی برای تحقق این مهم، نباید مقطعی و فصلی باشد؛ بلکه در طول سال باید، برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، برنامه های تبلیغی صورت گیرد .

وی در پایان با اشاره به اینکه نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه راهکاری مهم در مقابله با آسیب ها  معضلات اجتماعی است گفت: برای تحقق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید همه دستگاه‌های فرهنگی پایِ کار آیند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha