جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ناصر میرمحمدیان

حوزه/ حجت الاسلام میرمحمدیان گفت: از هر امام محله‌ای، جز خدمت صادقانه و خالصانه به مردم انتظار نمی‌رود و این امام فقید، در دوران شیوع کرونا، تغسیل، اقامه نماز و تدفین درگذشتگان این بیماری را وظیفه خود و مصداق خدمت به مردم دانست و پس از ابتلای به کرونا و تحمل درد و رنج، درگذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان در پی شهادت حجت الاسلام ابراهیم سابقی نژاد، شهید سلامت و یکی از امامان محله شهرستان زاهدان، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

«درگذشت روحانی جهادگر و مدافع سلامت حجت‌الاسلام ابراهیم سابقی‌نژاد رحمت الله علیه امام محله کارخانه نمک شهرستان زاهدان مایه‌ اندوه و غم همسنگران بنیاد هدایت و خادمان شبکه امامت گردید.

از هر امام محله‌ای، جز خدمت صادقانه و خالصانه به مردم انتظار نمی‌رود و این امام فقید، در دوران شیوع کرونا، تغسیل، اقامه نماز و تدفین درگذشتگان این بیماری را وظیفه خود و مصداق خدمت به مردم دانست و پس از ابتلای به کرونا و تحمل درد و رنج، درگذشت.

به حق باید ایشان را شهید مدافع سلامت و شهید خدمت دانست تا این ایثار و از خودگذشتگی برای مردم در حافظه تاریخ به یادگار ثبت گردد.

از خداوند متعال همنشینی با ابرار و علو درجات را برای ایشان مسئلت داریم و مصیبت درگذشت‌شان را به عالمان وارسته‌ استان سیستان و بلوچستان، همسنگران بنیاد هدایت، خانواده محترم، دوستان و بستگان تسلیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha