پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، بر اجرای برنامه‌های عملیاتی در حوزه مهارت آموزی نوجوانان و جوانان به عنوان علاج مشکلات اقتصادی امروز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، بر اجرای برنامه‌های عملیاتی در حوزه مهارت آموزی نوجوانان و جوانان به عنوان علاج مشکلات اقتصادی امروز تاکید کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان آذربایجان شرقی

با سلام و تحیّات

بی تردید، مهارت آموزی، هنر تبدیل علم به عمل است و جوانان عزیز با اتکای به این مولفه و مجهز نمودن خود به سلاح علم و عمل در حوزه‌های مختلف به خصوص فناوری‌های نو، زمینه ساز گره گشایی بسیاری از مشکلات جامعه در حوزه اشتغال خواهند شد.

با توجه به این موضوع که امروزه مشاغل با سرعت چشمگیری در حال تغییر و تحول است، نسخه و علاج مشکلات اقتصادی امروز، تدوین و اجرای برنامه های عملیاتی در حوزه مهارت آموزی نوجوانان و جوانان برای نیل به فردای بهتر است.

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، نقشه راهی موثر برای دستیابی به اشتغالی مطمئن است که می‌تواند زمینه ساز کسب درآمد، افزایش رفاه و آسایش زندگی و در نهایت توسعه اقتصادی کشور را موجب می‌شود.

در آستانه شش مرداد ماه، روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ضمن پاسداشت و تبریک این ایام به کلیه تلاشگران عرصه مهارت‌آموزی کشور به خصوص عزیزان پرتلاش آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، همت مضاعف آن‌ها را در سالی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" نامگذاری شده است، ارج می‌نهیم و توفیق روز افزونتان را در راستای دستیابی به اهداف والا در عرصه مهارت آموزی در سطح جامعه از حضرت حق خواستاریم.

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha