جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اوقاف بویراحمد

حوزه/مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توسعه فرهنگ وقف تاکید کرد و گفت: خبرگزاری حوزه در این زمینه رسالت بزرگی بر عهده دارد و از رسانه رسمی حوزه برای نشر فرهنگ وقف در استان استمداد می‌طلبیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در نمایندگی خبرگزاری حوزه در این استان روز خبرنگار را تبریک گفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: سرآغاز نظام جمهوری اسلامی از حوزه‌های علمیه بود و حوزه‌ها و علما در پدید آوری انقلاب شکوهمند اسلامی در صف اول قرار داشتند.

نصیرالاسلامی با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در دوره مدیریت جدید بیش از پیش با حوزه‌های علمیه ارتباط خواهد گرفت، افزود: از همه طلاب و روحانیون استان انتظار می‌رود در ترویج فرهنگ وقف که به فقر زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی می انجامد، اداره کل اوقاف را بیش از پیش یاری کنند.

وی با بیان اینکه باید توسعه فرهنگ وقف در استان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، گفت: امروز خبرگزاری حوزه در این زمینه رسالت بزرگی بر عهده دارد و از رسانه رسمی حوزه برای نشر فرهنگ وقف در استان استمداد می‌طلبیم.

 امیر امیرپور، نماینده خبرگزاری حوزه در کهگیلویه و بویراحمد هم با ارائه گزارشی از عملکرد این خبرگزاری، گفت: رویکرد خبرگزاری حوزه  کمک به فرهنگ سازی در زمینه های مختلف از جمله سنت حسنه وقف است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha