یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طالب پور

حوزه/ حجت الاسلام طالب پور گفت: وجود جمعیت جوان خوب، ملت همراه و سرمایه های انسانی متخصص و منابع طبیعی عالی از جمله نقاط قوت ایران برای پیشرفت است، لذا توجه عملی و جدی دولت به این موارد مطالبه رهبری است.

حجت الاسلام محسن طالب پور در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، در ارتباط با بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری، اظهار کرد: در بین سخنان رهبری دو موضوع بسیار برجسته تر بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به خوبی اشاره داشتند که علی رغم وجود مشکلات متعدد ظرفیت ها و توانمندی های زیادی وجود دارد، گفت: اگر دولتمردان  برنامه ریزی خوبی در زمینه استفاده از ظرفیت های کشور می داشتند، وضعیت کشور اینگونه نبود.

طالب پور عنوان کرد: بهره برداری از ظرفیت های کشور به بهترین شکل، مورد تاکید رهبری هم در بیانیه گام دوم انقلاب و هم در بیانات پیش از انتخابات و هم در مراسم تنفیذ ریاست جمهور بود و این تاکید براساس تحلیل های کارشناسی است، چرا که به عنوان نمونه ایران با دارا بودن یک درصد جمعیت جهان بیش از ۷ درصد منابع طبیعی دنیا را دارا است.

رئیس مجمع اقشار بسیج استان اصفهان  تصریح کرد: وجود جمعیت جوان، ملت همراه و سرمایه های انسانی متخصص و منابع طبیعی عالی از جمله نقاط قوت ایران برای پیشرفت است، لذا توجه عملی و جدی دولت به این موارد مطالبه رهبری است.

وی ادامه داد: نکته دومی که رهبری در بیانات خود مورد تاکید قرار دادند بحث مهم رسانه و تبلیغات است، بدین صورت که دولت باید هم به رسانه توجه کند و رسانه ها مورد حمایت قرار دهد و هم آنکه از ظرفیت رسانه ها به منظور انعکاس مطلوب خدمات و دستاوردها و حتی حل مشکلات استفاده کند.

حجت الاسلام طالب پور عنوان کرد: چه بسا بسیاری از مواقع دولت ها کارهای خوبی انجام می دهند، ولی در انعکاس آن به نحوه مطلوب عمل نمی کنند، بنابراین دولت سیزدهم باید به این نکته توجه وافر داشته باشد، چرا که انعکاس مطلوب خدمات در امید آفرینی جامعه بسیار مثمر ثمر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha