سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
برنامه های عزاداری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران همزمان با ایام شهادت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایشان برنامه های عزاداری برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با ایام شهادت حضرت سیدالشهداء امام حسین علیه السلام و یاران باوفایشان و دهه اول محرم ۱۴۴۳، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز اقدام به برگزاری جلسات عزاداری کرده است.

برنامه های عزاداری این مرکز از روز ۱۸ مردادماه ۱۴۰۰ با عنوان مراسم استقبال از ماه محرم آغاز شد و تا روز ۳۱ مرداد به جز روزهای تعطیل ادامه خواهد داشت.

این برنامه ها هر روز ساعت ۷ تا ۸:۳۰ با قرائت زیارت عاشورا آغاز و بعد از بیان احکام ۳ دقیقه ای با سخنرانی و مداحی به پایان می رسد.

در این برنامه ها حجج اسلام والمسلمین بندانی نیشابوری، مهدی حسین آبادی، علی اصغر ظهیری و سید حسین مؤمن به سخنرانی خواهند پرداخت و آقایان حجت الاسلام والمسلمین سید بهاءالدین ضیائی، مصطفی زحمتکش، عباس پورمحمدی، علی مالکی نژاد و مسعود زمانی نیز در رثای شهدای کربلا مرثیه خوانی می کنند.

گفتنی است، مراسم زیارت عاشورا نیز توسط همکاران مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران قرائت می شود و حجت الاسلام والمسلمین زراعتی نیز به بیان احکام ۳ دقیقه ای می پردازند.

این مراسم با توجه به شیوع ویروس کرونا، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و در فضای باز مجموعه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha