دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 972686
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
ضمیری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا ضمیری رئیس انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا ضمیری رئیس انجمن مطالعات اجتماعی،‌عضو هیئت موسس و از اساتید حوزه علمیه قم، دارفانی را وداع گفت.

 وی متولد سال ۱۳۴۶  در شهرستان مسجد سلیمان است که در سال ۱۳۶۱ به دلیل علاقه وافری که به علوم حوزوی داشت  وارد حوزه علمیه المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مسجدسلیمان گردید و سپس در قم از اساتید به نامی همچون آیت الله وحید خراسانی، تبریزی،مصباح، معرفت، سبحانی ، مکارم بهره برد. 

این استاد فقید، علاوه بر دروس حوزوی و مدرک سطح چهار دارای مدرک  دکترای انقلاب اسلامی و  کارشناسی ارشد جامعه شناسی در سال ۱۳۸۱ از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) می باشد و بیش از ۸۰ مقاله علمی پژوهشی و علمی ترویجی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سین IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    4 0
    خدا رحمتشون کنه انشاالله
  • حسن اکبری رزین IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    2 0
    مرحوم حجة الاسلام و المسلمین ضمیری استاد مشاور بنده بود و قرار بر این بود که یک ماه دیگر در دفاعیه رساله دکترای ما حاضر شوند. البته چند جلسه ای در مجتمع امین جهت مشاوره برای رساله سطح چهار مزاحم آن مرحوم شدم وایشان با تواضع وقت گذاشتند. خدای متعال ایشان را رحمت کند و به خانواده آن فقید سعید صبر جمیل و أجر جزیل عطا فرماید. فقدان آن فرزانه گمنام حقیقة ضایعه ای برای حوزه های علمیه بود. حسن اکبری رزین
  • سلطان وفا ابالفضل IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    2 0
    خدا رحمتشون کنه استاد راهنمای رساله حقیر بودن، الحق که استاد خوبی بودن... الان باید استاد راهنمای دیگری انتخاب کنم روحت شاد استاد بزرگوار ان شاء الله که همنشین سید الشهداء باشید
  • دانش IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    1 0
    رحمت الله علیه استاد داور رساله دکترای حقیر بودند و بسیار خوب و متواضع و دوست داشتنی رحمتالله علیه