سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ضمیری

حوزه/ انجمن علمی مهدویت حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین ضمیری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، انجمن علمی مهدویت حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین ضمیری را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
 انا لله و انا الیه راجعون
 درگذشت پژوهشگر و کارشناس معارف مهدویت، همکار ارجمند و عضو موثر و نقش آفرین انجمن علمی مهدویت حوزه علمیه، برادر فقید حجة الاسلام و المسلمین مرحوم  محمد رضا ضمیری موجب تاثر فراوان گردید .  
توفیقات ارزشمند در شورای علمی مراکز مهدوی، راهنمایی ونظارت علمی این شیدای ولی الله الاعظم-عجل الله فرجه الشریف-ستودنی و کم نظیر بود. شخصیتی فهیم پر تلاش وموثر، که عمر شریفش را بخوبی در عرصه دین پژوهی و تحقیق و تدریس، تالیف ومدیریت های علمی اموزشی  سپری کرد. نقش ارزشمند ایشان در عرصه معارف مهدویت بسیار ستودنی و فقدانش ثلمة لایسدها شیئ است. این مصیبت و فراق تلخ را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم- ارواحنا لتراب مقدمه الفداء- تسلیت عرض می کنیم ونیز به حوزه علمیه انجمن های علمی حوزه وخانواده محترم و آقای زاده های عالم وساعی و روحانیت استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.
  از خداوند متعال برای آن استاد فقید، خادم معارف مهدوی رحمت و رضوان واسعه وحشربااهل بیت اطهار-علیهم السلام- و برای بازماندگان ، دوستان و همکارانش صبر بر مصیبت و اجر فراوان مسئلت می نماییم.
  انجمن علمی مهدویت حوزه علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha