چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
فراخوان ملی من در جامعه

حوزه/ مهلت ثبت نام در اولین فراخوان ملی «من در جامعه» ویژه بانوان طلبه و دانشجو تا ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اولین فراخوان ملی «من در جامعه» با هدف ارائه ایده‌های نوآورانه برای حل مسائل اجتماعی در حوزه‌های «تعلیم و تربیت»، «سبک زندگی»، «ترویج و رسانه» و «خدمات اجتماعی» اعلام شد.

این فراخوان از سوی مرکز نوآوری‌های اجتماعی مبتدا با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، آستان قدس رضوی و دیگر نهادهای دینی، ویژه بانوان طلبه و دانشجو اعلام شده است.

«تأمین هزینه‌های پیاده‌سازی ایده تا سقف ٨٠٠،٠٠٠،٠٠٠ ریال برای منتخبان نهایی»، «برگزاری جلسات مشترک بین صاحبان ایده و مسئولین نهادها و سازمان‌های مرتبط برای برگزیدگان»، «ارائه‌ خدمات راهبری و مشاوره‌های تخصصی»، «شرکت در وبینارهای مجازی پیش‌رویداد به صورت رایگان برای همه شرکت‌کنندگان» و «شرکت در دوره‌های آموزش ارتقاء ایده به صورت رایگان برای برگزیدگان» برخی از مزایا و امتیازات این فراخوان ملی است.

با تمدید صورت گرفته، علاقه مندان جهت شرکت در این فراخوان تا ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز نوآوری‌های اجتماعی مبتدا به نشانی https://mobtada.org/ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

گفتنی است: ایده‌ها و فعالیت‌هایی که دارای ویژگی هایی همچون «کار جمعی: حداقل ٢ نفر»، «کار جدی: اشتغال اصلیِ اعضای تیم»، «کار تخصصی: تمرکز روی یک حوزه تخصصی»، «کار مزیت‌دار: متناسب با مزیت‌های نسبی مجریان و مخاطبان» و «کار کاربردی: تناظر با مسئله واقعی و بالفعل» باشند در اولویت پذیرش هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha