پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 973117
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
نشست مستندمرد200ساله در یزد

حوزه / مستند «مرد ۲۰۰ ساله» با موضوع زندگینامه و خاطرات «پزشک شهید سید رضا پاک نژاد»، از شهدای هفتم تیرماه ۱۳۶۰، در منزل معلم شهید حاج محمد حسین جعفری نسب در شهرستان اشکذر، اکران خصوصی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، به مناسبت ماه محرم، سید جلال دهقانی اشکذری کارگردان و تهیه کننده مستند «مرد ۲۰۰ ساله» علت اکران خصوصی و اولین پخش مستند در منزل شهید جعفری نسب را این گونه عنوان کرد: پنج نفر از منتسبین به معلم شهید جعفری نسب پزشک هستند و از آنجا که شهید سیدرضا پاک نژاد در کنار نویسندگی، شاعری، فعالیت های دینی و انقلابی و مسئولیت های مدیریتی به عنوان پزشکی مردمی هم زبانزد خاص و عام بود، سازندگان این مستند برای اولین بار آن را در منزل شهید جعفری نسب اکران خصوصی کردند.

در این جلسه، خانم دکتر پاکنژاد فرزند شهید سیدرضا پاک نژاد، جمعی از فرزندان شهید شهرستان اشکذر، دکتر پهلوانیان رئیس صداوسیمای یزد،  مهندس عزیزالله سیفی، پارسائیان ، حجت الاسلام حیدری از شورای اسلامی شهر یزد و حکیمیان رئیس بسیج هنرمندان اشکذر هم حضور یافتند.

دکتر پهلوانیان در این جلسه به نیابت از هنرمندان متعهد یزدی دغدغه های ساخت تولیدات فاخر استانی را با مسئولین استانی مطرح کرد و گفت: ما باید در این زمینه دوشادوش استان های دیگر حرکت کنیم و این مهم به دست نمی آید مگر اینکه همه پای کار بیایند.

در این جلسه از عوامل این مستند آقایان سید جلال دهقانی اشکذری کارگردان و تهیه کننده، مجری طرح علی محمد خادمی، مدیر تصویربرداری، محمدحسین افضلی، مدیرتولید مهدی قانع تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha