پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
میرمحمدیان

حوزه/ حجت الاسلام میرمحمدیان در پیامی، مردم‌داری، مجاهدت علمی و فرهنگی، ولایتمداری و پاسداری از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی را از ویژگی‌های برجسته آیت الله موسوی نژاد برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت در پیامی، ارتحال آیت‌الله سید محمود موسوی‌نژاد، مسئول حوزه علمیه مرودشت را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت:

باسمه تعالی

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

رحلت عالم ربانی و فقیه گرانقدر حضرت آیت‌الله سید محمود موسوی‌نژاد، شاگرد امام راحل (ره) و مؤسس و مسئول حوزه علمیه مرودشت موجب تأثر مبلغان حوزه علمیه و امامان محله در استان فارس گردید.

ایشان امام جماعت مسجد حضرت اباالفضل علیه السلام مرودشت، مؤلف آثار مختلف دینی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه استان فارس بودند.

مردم‌داری، مجاهدت علمی و فرهنگی، ولایتمداری و پاسداری از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تأسیس مساجد مختلف و مراکز تبلیغی و تدبیر برای ارائه خدمات مختلف اجتماعی به مردم از جمله ویژگی‌های برجسته ایشان بود.

درگذشت این عالم گرانقدر را به خانواده مکرم، عالمان و حوزویان، دوستان، بستگان، شاگردان ایشان و عموم مردم عزیز استان فارس به‌ویژه شهرستان مرودشت تسلیت عرض نموده و از خداوند مهربان برای آن مرحوم ، مغفرت و رحمت واسعه مسئلت می‌نماییم.

سید ناصر میرمحمدیان

مدیر عامل بنیاد هدایت

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha