سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: بدون تردید آرامش، آسایش و عزت امروز ایران اسلامی، مرهون و مدیون رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و فداکاری‌های مردان مردی است که در مقابل دشمنان تا بُن دندان مسلح از هستی خود گذشتند تا آوازه غرور و سربلندی ایران و ایرانی در دنیا بپیچد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در مراسم سوگواری در حسینیه ثارالله سپاه استان قزوین، با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: هشت سال دفاع مقدس سبب رشد و بالندگی جمهوری اسلامی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: بدون تردید آرامش، آسایش و عزت امروز ایران اسلامی، مرهون و مدیون رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و فداکاری‌های مردان مردی است که در مقابل دشمنان تا بُن دندان مسلح از هستی خود گذشتند تا آوازه غرور و سربلندی ایران و ایرانی در دنیا بپیچد.

وی اظهار کرد: آزادگان در بدترین و سخت‌ترین شرایط ممکن و زیر انواع شکنجه‌های روحی، روانی و جسمی دشمن سرخم نکرده و به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی وفادار ماندند.

معبودی همچنین یاد و خاطره مرحوم آیت الله سیدعلی اکبر ابوترابی فرد را گرامی داشت و بیان کرد: سید آزادگان اسوه صبر و مقاومت و ایثار بود، چرا که او در سخت‌ترین شرایط در اردوگاه‌های عراق پیشوا و الگوی آزادگان بود و تمام اسرا در دوران اسارت دور شمع وجود این شخصیت ارزشمند جمع می‌شدند و از برکات و جودی ایشان فیض می‌بردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha