جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 975042
۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
بازی کربلای ۶۱

تهیه کننده بازی جدید کربلای ۶۱، گفت: بازی کربلای ۶۱ در راستای تقویت فرهنگ رشادت و شهادت، مخاطب را در جایگاه حامیان و یاران امام حسین علیه السلام قرار می دهد و مخاطب باید از امامش دفاع کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام مهدی اسماعیلی تهیه کننده دو بازی اندروید " محنا " و " کربلای ۶۱"، گفت: رسانه امروز نقش مربی را برای فرزندان ایفا می کند و اگر متولیان امر برای خلوت فرزندان در اینترنت وگوشی ها چاره ای نیاندیشند به مرور زمان  رسانه ها آنگونه که می خواهند مخاطبان را تربیت نموده و زمانی به خود می آییم که کار از کار گذشته و رسوب فکری فرهنگ بیگانه آسیبش را در ذهن و فکر مخاطب به جای گذاشته است

وی ادامه داد: سالهاست که دغدغه بازی های مخرب و لزوم چاره اندیشی مطرح می شود، اما در عمل سهم بازیهای فرهنگی و بومی و مذهبی از بازار بازیها بسیار ناچیز است.

هیه کننده دو بازی اندروید " محنا " و " کربلای ۶۱" ادامه داد: این یک واقعیت انکار ناپذیر است که سرگرمی و بازی درفضای زندگی دیجیتالی و رسانه ای امروز جزئی از شخصیت کودک و نوجوان شده است.

اسماعیلی درباره بازی جدید کربلای ۶۱  اظهار کرد: بازی کربلای ۶۱ در راستای تقویت فرهنگ رشادت و شهادت، مخاطب را در جایگاه حامیان و یاران امام حسین علیه السلام قرار می دهد و مخاطب باید از امامش دفاع کند.

وی افزود: حوزه علمیه نیز به عنوان مرکز تولید محتوای فرهنگی باید از فضای گفتمان به فضای تولید و انتشار وارد شود، در غیر این صورت نخواهد توانست پاسخگوی نیازهای نسل جدید باشد .

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد: مسئولان فرهنگی مرتبط با تولید محتوای فرهنگی نسبت به نقش حداقلی خود یعنی انتشار بازی در فضای مجازی انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسنین IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام تاجایی که خبر دارم بازی اندروید هست نه رایانه ای.
  • ابوالفضل IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    1 0
    خیلی بازی باحالی است کاش که بی نهایتش بود.
  • علیرضا IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    1 0
    عالی است
  • یوسف IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    1 0
    عالی