جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نجیب میقاتی نخست وزیر مأمور به تشکیل دولت لبنان

حوزه/ نخست وزیر مأمور به تشکیل دولت لبنان به منتقدان کشتی های نفتی ایران، گفت: ما نمی توانیم بدون داشتن یک کشتی جایگزین به کشتی ایرانی نه بگوییم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نجیب میقاتی نخست وزیر مأمور به تشکیل دولت لبنان به منتقدان کشتی های نفتی ایران، گفت: ما نمی توانیم بدون داشتن یک کشتی جایگزین به کشتی ایرانی نه بگوییم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در ارتباط با کشتی های سوخت ایران که راهی لبنان است، تصریح کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد که ما را دوباره تحریم کنند،  امّا به منتقدان و اتحادیه عرب می گویم که به ما یک شمع بدهید، ما نمی توانیم بدون داشتن یک کشتی جایگزین به کشتی ایرانی نه بگوییم. من با هر چیزی که به منافع لبنان ضرر بزند، مخالفم.

نخست وزیر مکلف لبنان در بخش دیگر اظهارات خود با بیان اینکه به انصراف از تشکیل دولت فکر نمی کند، نسبت به نابودی لبنان در فروپاشی وضعیت موجود هشدار داد و از کشور های عربی کمک خواست.

وی افزود: من هرگز از تشکیل دولت انصراف نخواهم داد؛ چراکه هدف رسیدن به ساحل آرامش است و من می دانم زمانی که دولت تشکیل شود، حمایت از لبنان انجام خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha