پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اسماعیلی

حوزه/ اسماعیلی در اصفهان گفت: دولت سیزدهم مفتخر است که خط مشی خود را از منش شهیدان رجایی و باهنر گرفته است؛ هویت این دولت مردم باوری، عدالت و مبارزه با فساد و خدمت خالصانه وبی منت به همه اقشار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مهدی اسماعیلی، صبح امروز در ویژه برنامه گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که به مناسبت هفته دولت در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در گلستان شهدای اصفهان شهدای گرانقدری مدفون هستند که به تعبیر بزرگان، امامزادگان عشق اند و تخت فولاد اصفهان قطعا قطعه ای از بهشت بر روی زمین است.

 وی با بیان اینکه اصفهان کانون شهادت در کشور است و ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اثبات کننده این ادعا است، گفت: امروز هم اصفهان چون گذشته پیشتاز عرصه جهاد و شهادت  و مهمتر از آن خدمت رسانی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در مقوله فرهنگ و هنر اصفهان، این افتخار هست که فرهنگ غنی شیعی اسلامی در این شهر ظهور و بروز کرده است، در اصفهان فرهنگ تمدنی و دینی در هم آمیخته شده اند که مصداق بارز آن میدان امام(ره) است که در چهار ضلع آن تمام جلوه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و دینی متبلور شده است.

* احیای ارزش های فرهنگی و تاریخی

وی عنوان کرد: مهمترین وجه ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر مردمی بودن است، آن شهدا با درد مردم زیستند و با درد مردم به شهادت رسیدند و امروز دولت سیزدهم نیز با شعار مردمی بودن حرکت خود را آغاز کرده است.

اسماعیلی تصریح کرد: دولت سیزدهم مفتخر است که خط مشی خود را از منش شهیدان رجایی و باهنر گرفته است؛ هویت این دولت مردم باوری، عدالت و مبارزه با فساد و خدمت خالصانه وبی منت به همه اقشار است.

وی افزود: ما معتقدیم بدون ایجاد قشربندی و دو قطبی های کاذب، بایستی خدمتگزاری برای همه آحاد مردم انجام گیرد؛ احیای ارزش های فرهنگی وتاریخی، مهمترین سیاست ما در بحث فرهنگ و هنر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: باید هنر را از انحصار در بیاریم، هنر در وجود تک تک ایرانیان نهفته است و تاریخ هفت هزار ساله پشتیبان این مملکت است و مردمی گرایی لازمه تحقق این مهم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha