پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین در رابطه با برگزاری کلاس های سال جدید تحصیلی حوزه استان، بیان کرد: حوزه علمیه قزوین هم مانند سایر نهادهای علمی و دانشگاهی تابع مقررات ستاد مقابله با کرونا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا،ظهر امروز  امروز در دیدار با اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان، ضمن تسلیت درگذشت عالم جلیل القدر، فاضل و پارسا مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی، گفت: عشق به اهل بیت علیهم السلام از او شاگردی تراز مکتب حضرت امام جعفر صادق علیه السلام ساخته بود و سالها در عرصه تدریس، تحقیق و پژوهش و تربیت شاگردان در حوزه علمیه قزوین اهتمام جدی داشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن تقدیر از تلاشهای  مدیر و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان، بیان کرد: شما اساتید در جهت ارتقاء سطح علمی، تهذیبی و پژوهشی طلاب حوزه علمیه تلاش بیشتری داشته باشید و با پیشنهادات خود را به مدیریت حوزه ارائه دهید تا بتوانیم موانع ومشکلات را به خوبی مرتفع نماییم.

وی با بیان حدیثی از حضرت امام حسین (ع) که فرمودند « «وَ اللّهِ مَا خَلَقَ اللّهُ شَیْئاً إِلا وَ قَدْ اَمَرَهُ بِالطّاعَةِ لَنَا»ریال عنوان کرد: حضرت امام حسین (ع) می فرمایند که «سوگند به خدا که خداوند هیچ موجودی را نیافرید، مگر آن‌که او را به اطاعت از ما، امر کرد». یعنی ما امروز باید از ولی و رهبر خود اطاعت کنیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه با تقدیر از معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: خوشبختانه در اجرای برنامه های قرآنی و تهذیبی موفقیت های خوبی حاصل شده و این تلاشها همچنان تداوم خواهد داشت.

وی در رابطه با برگزاری کلاس های سال جدید تحصیلی حوزه استان، بیان کرد: حوزه علمیه قزوین هم مانند سایر نهادهای علمی و دانشگاهی تابع مقررات ستاد مقابله با کرونا است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha