شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 975802
۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
حسن بابایی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه گفت: با توجه به لبیک امامان محله و ائمه جماعات سراسر کشور به امر رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر ادامه احسان عمومی و امر مواسات، طرح «مهرواره اوج» برگزار می شود.

حجت الاسلام حسن بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: طرح «مهرواره اوج» همزمان با سراسر کشور در شاهین شهر هم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح براساس لبیک امامان محله و ائمه جماعات سراسر کشور به امر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ادامه احسان عمومی و مواسات است، گفت: با توجه به نقش بی بدیل امامان محلات و مساجد در پای کار آوردن مردم محله برای حل مسائل و مرکزیت مسجد به عنوان کانون جریان امامت و ولایت وشکل گیری نظام امت- امامت در محله چنین طرحی برنامه ریزی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه تصریح کرد: ظرفیت مسجد برای مرکزیت در مفاهیمی مانند حکمرانی محلی و پیشرفت منطقه ای که در سا لهای اخیر بیشتر به آن  پرداخته شده است و  شرایط امروز کشور و اوج گیری کرونا و الهام بخش بودن ایام سوگواری حضرت اباعبداله الحسین علیه السلام در لبیک به امر ولی، مطالبه رهبر معظم انقلاب درخصوص اوج گیری نهضت مواسات با محوریت مساجد، از جمله دلایل برگزاری طرح «مهرواره اوج» است.

بابایی افزود: اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه  تصمیم دارد در یک حرکت عظیم جمعی با محوریت مساجد، طرح «مهرواره اوج»  را با شعار «ارتقای خدمت رسانی مساجد» در این شهرستان اجرا کند.

وی گفت: ایجاد انگیزه مجدد در مساجد برای ورود به عرصه خدمت رسانی و حل مسائل محله، ارتقا امامان در جلب مشارکت مردم برای حل مسائل با همکاری حلقه مشورتی و عملیاتی در مسجد، ارتقاء رو شهای شناسایی مسئله، ظرفیتها و راههای حل مسئله، ارتقای خدمت رسانی مساجد، شناسایی امامان و مساجد فعال، ا یجاد و تقویت شبکه امامت در شهرها و ترویج گفتمان امامت، تقویت و ارتقا شبکه راهیاری از اهداف اجرای این طرح می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه عنوان کرد: اجرای مهرواره اوج  از روز جهانی مسجد الی ۲۳ آبان ولادت با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha