پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: رزمایش کمک های مومنانه از جلوه های ایثار و گذشت ملت ایران در مبارزه با بیماری کرونا بود که دنیا را مبهوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در رزمایش همدلی مومنانه شهرستان تاکستان با تقدیر از تلاشهای خالصانه اقشار مختلف در لبیک گویی به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص کمکهای مومنانه، گفت: کرونا معنی واقعی «بنی آدم اعضای یک پیکرند  که در آفرینش ز یک گوهرند» را به عرصه نمایش گذاشت و درس همدلی و یاری را دوباره بازخوانی کرد و هشدار داد که با همه پیشرفت و ترقی، انسان بسیار آسیب پذیر است، پس غرور تکبر و خودخواهی را باید کنار گذاشت.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: در شرایط سختی و رنج، تمام مردم ایران همچون دوران هشت سال دفاع مقدس کنار هم قرار گرفتند و با هم بودن و اتحاد و انسجام را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه تکرار دوباره کمک های مردمی برای پشتیبانی از جبهه های هشت سال دفاع مقدس است و در واقع مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، در این وادی نیز سنگ تمام گذاشتند.

مصطفایی تصریح کرد: رزمایش کمک های مومنانه از جلوه های ایثار، گذشت، ملت ایران در عرصه مبارزه با بیماری کرونا بود و دنیا را مبهوت کرد.

وی اظهار کرد: در ماه صفر مواسات دیگری را رقم خواهیم زد و با دستگیری از نیازمندان خشنودی خدا را کسب کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha