جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / دیدار وزیرتعاون ،کار ورفاه اجتماعی دولت سیزدهم با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین گفت: در کنار کارهای روزمره دولتمردان باید به مشکلات ساختاری کشور نیز بپردازند و با ایجاد کارگروه‌های مختلف ساختار صحیحی در ارکان مختلف دولت ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین در دیدار با حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که عصر امروز در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: انتظار می‌رود که با برنامه‌ریزی درست و حساب شده گام‌های بلندی در مسئولیت جدید بردارید.

وی ادامه داد: توکل به خدا را به‌ عنوان یک مبنا برای خود قرار دهید و با توکل به ذات اقدس الهی در مسیر رضایتمندی و خدمت به مردم گام بردارید.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: توکل به خداوند گره‌های کور را باز می‌کند و باید با مدد گرفتن از خداوند تلاش‌های خودمان را دو چندان کنیم.

وی ابراز داشت: خداوند به شما به‌ عنوان یک جوان این توفیق را داده است که با انگیزه و نشاط در این وزارت‌خانه مردمی مشغول خدمت شوید و این چهار سال یک فرصت ارزشمند برای شما است که باید قدر آن را بدانید.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: سعی کنید در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های خودتان همواره یاد خدا را در نظر بگیرید و برای مردم مثال‌زدنی کشورمان سنگ تمام بگذارید.

وی بیان داشت: در کنار کارهای روزمره به مشکلات ساختاری کشور نیز بپردازید و با ایجاد کارگروه‌های مختلف ساختار صحیحی در ارکان مختلف دولت ایجاد کنید.

رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین بیان داشت: اگر این ساختارها را اصلاح کنید، یک ریل‌گذاری مناسبی برای دولت‌های آینده ایجاد کرده‌اید.

وی به بیکاری اشاره کرد و گفت: سرمایه ما مردم است و انقلاب در صورتی ماندگار است که مردم را در کنار خودش داشته باشد.

رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین ابراز داشت: دشمنان به دنبال فاصله انداختن بین مردم و مسئولان هستند.

وی با بیان این که تصاحب فکر و اندیشه مردم هدف اصلی دشمنان نظام است، بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های مختلفی در این زمینه صورت‌گرفته است که باید با آن مقابله کرد.

وی تصریح کرد: رهبری‌های داهیانه رهبری و حضور مردم در صحنه همواره دشمنان را شکست داده است به همین علت تنها خطری که کشور را تهدید می‌کند تصاحب فکر و اندیشه مردم است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به آمادگی حوزه‌های علمیه برای همکاری با دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه همواره در کنار مردم و مسئولان است و این مهم در شیوع بیماری کرونا کاملاً مشهود است، چرا که روحانیون در کنار کادر درمان به خدمت‌رسانی به مردم و بیماران پرداختند که انصافاً جهاد کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha