جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صادقی

حوزه/ حجت‌الاسلام صادقی، گفت: دوره‌های دانش‌افزایی و مهارت افزایی در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی برگزار می‌شوند که ما هم‌اکنون در حال برگزاری دوره مقدماتی روش بیان آسان تفسیر قرآن کریم برای اساتید حوزه علمیه خوزستان هستیم.

حجت‌الاسلام صادقی، مسئول ارزشیابی و ارتقاء اساتید معاونت آموزش حوزه علمیه قم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، که در حاشیه‌ برگزاری دوره‌ مهارت‌های بیان تفسیر انجام شد، اظهارداشت: در راستای ارتقاء سطح علمی و تربیتی واحدهای آموزشی و همچنین ارتقای سطح دانشی و مهارتی اساتید مدارس علمیه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم با هماهنگی مدیریت استانی کارگاه‌های دانش‌افزایی اعم از دانشی و مهارتی برای اساتید خوزستانی برگزار کرده است.

وی افزود: این کارگاه‌ها در دو قسم دانشی و مهارتی برگزار می‌شوند که در قسمت دوره‌های مهارتی، مهارت‌های عمومی تدریس برای اساتید محترم تبیین می‌شود که همه‌ اساتید لازم است در این دوره‌ها شرکت کنند.

حجت‌الاسلام صادقی، در ادامه گفت: دوره‌های دانشی شامل دوره‌های ادبیات عرب، فقه و اصول، فلسفه و کلام، علوم قرآنی و تفسیر، علوم حدیث و دروس خاص است که این دوره‌ها متناسب با ظرفیت‌های موجود و نیاز مدارس علمیه در کشور با توجه به درخواست‌هایی که از استان‌ها می‌شود متناسب با نیازهای آن‌ها، به‌صورت فشرده برگزار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های دانش‌افزایی و مهارت افزایی در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی برگزار می‌شوند که ما هم‌اکنون در حال برگزاری دوره مقدماتی روش بیان آسان تفسیر قرآن کریم برای اساتید حوزه علمیه خوزستان هستیم.

مسئول ارزشیابی و ارتقاء اساتید معاونت آموزش حوزه علمیه قم، در پایان گفت: پس از طی دوره‌ مقدماتی، دوره‌های پیشرفته و تکمیلی برای اساتید حوزه های علمیه برگزار خواهد شد تا ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر واحدهای آموزشی باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha