شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آزمون مجدد حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه

حوزه/ آزمون مجدد حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه در رشته‌های ثلث، نصف و کل قرآن و نهج‌البلاغه در تاریخ ۲۵ و ۲۶ شهریورماه به شکل شفاهی در مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آزمون مجدد حفظ قرآن کریم بر اساس مصوبه ۸۱ شورای عالی حوزه‌های علمیه مبنی بر ارج نهادن به تلاش طلاب حافظ قرآن و نهج‌البلاغه در رشته‌های ثلث، نصف و کل قرآن و نهج‌البلاغه در تاریخ ۲۵ و ۲۶ شهریورماه به شکل شفاهی در مدیریت‌های استانی برگزار می‌شود. 

بر این اساس، حجت‌الاسلام صیاحی، کارشناس قرآنی معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، گفت: آن دسته از طلاب حافظی که در آزمون تیرماه شرکت نکرده و یا شرکت کرده و قصد ارتقا به مرحله بالاتر دارند، می‌توانند از تاریخ ۱۳ الی ۲۰ شهریورماه جهت ثبت‌نام در سامانه پیشخوان برخط خدمات حوزه‌های علمیه به آدرس (login.ismc.ir) ثبت‌نام نمایند.

وی افزود: نتایج این آزمون ۱۵ روز بعد از برگزاری، از طریق کانال مدیریت قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه در پیام‌رسان ایتا به آدرس (eitaa.com/mqh۱۱۴) قابل‌مشاهده است. 

گفتنی است عدم حضور طلاب در آزمون مجدد که منجر به حذف شهریه حافظین هست بر عهده آنها خواهد بود؛ چراکه تا سال آینده هیچ نوع آزمونی برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha