جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رادیو تهران

حوزه / برنامه «کریمانه» از رادیو تهران به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع) به مدت دو روز با روایت‌هایی از زندگی ایشان از ساعت ۱۷ پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شبکه رادیویی تهران همزمان با سالروز شهادت کریم اهل بیت (ع) با پخش برنامه‌های ویژه همراه مخاطبان است. «کریمانه» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که همزمان با سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع)  (دوشنبه ۲۲ شهریور و سه شنبه ۲۳ شهریور) ساعت ۱۷ تا ۱۸ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

با توجه به روایت، شهادت امام حسن مجتبی (ع) در هفتم صفر ذکر شده است؛ در این برنامه بر آن آمدیم تا به فضائل اخلاقی امام که لازمه مبرم این روزهای زندگی است، بپردازیم تا بیشتر بتوانیم این فضائل اخلاقی را در زندگی‌مان که باید الگوی زندگی ائمه (ع) باشد به کار ببریم.

آشنایی بیشتر نسل جوان و الگو برداری از زندگی اسلامی و دوران سیاسی امام از ضرورت و اهمیت پرداختن به فضایل اخلاقی ائمه (ع) است. از اهداف اصلی این برنامه می توان به آشنایی با فضایل اخلاقی و دوران سیاسی امام حسن مجتبی(ع) و مبارزه سیاسی ایشان در آن دوران اشاره کرد.

اهمیت کمک به نیازمندان در روزگار سخت و ارائه الگوی زندگی ایرانی اسلامی با توجه به تحکیم نهاد خانواده از ضرورت و اهمیت تهیه و پخش این ویژه برنامه است. تهیه کننده حماد خزایی، گوینده فاطمه نصرآبادی، نویسنده و هماهنگی سمانه گلک، گزارش مهدی اسماعیلی.

"پارک شهر"،"تالار وحدت"،"سعادت آباد"،"تهران من" و... از دیگر برنامه هایی هستند که به مناسبت شهادت کریم اهل بیت(ع) با پخش مداحی و سوگواری و همچنین تمرکز بر زندگی امام بزرگوار و پرداختن به علّت و چگونگی شهادت امام حسن مجتبی(ع) روی آنتن رادیو تهران می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha