جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / نمیانده ولی فقیه در استان قزوین با حضور در حسینیه سید جمال، دوز دوم واکسن برکت را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز  پس از دریافت دوز دوم واکسن اظهار کرد: واکسن برکت، از برکاتِ رویش‌های انقلاب اسلامی و افتخار آفرینی ایران اسلامی در عرصه‌های علم، دانش و پیشرفت و دستاورد دانشمندان جوان این مملکت است و از این که این واکسن را تزریق کرده‌ام، افتخار می‌کنم.

 امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم به جایی برسیم که در تمام عرصه‌های مهم و اثرگذار، به خودکفایی برسیم و از محصولات داخلی استفاده کنیم و این آغازی در روند استقلال، عزت و اقتدار هر چه بیشتر جمهوری اسلامی ایران است.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین با قدردانی از کادر درمان و فعالان در پایگاه‌های واکسیناسیون استان قزوین، گفت: الحمدلله سرعت و شتاب واکسیناسیون افزایش چشم‌گیری داشته است و امیدواریم هر چه زودتر شاهد کاهش آسیب‌های این بیماری به مردم عزیز باشیم.

 وی، استفاده از تمام ظرفیت‌ها از جمله اماکن مذهبی و حسینیه‌ها برای واکسیناسیون را راهکاری برای سرعت بخشیدن به این موضوع دانست و خاطرنشان کرد: الحمدلله حسینیه آقا سیدجمال که هر سال هیئت و مراسم مذهبی در آن برگزار می‌شد، به مرکز واکسن تبدیل شده است که کار درستی انجام شده و در سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون کمک خواهد کرد.

امام جمعه قزوین دوز دوم واکسن برکت را دریافت کرد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha