جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصطفی سعادت طلب

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه قم تصریح کرد: بی شک یکی از الزامات مهم در راستای حل مشکلات کشور، استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان متعهد است.

مصطفی سعادت طلب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: واقعیت تأسف باری که وجود دارد این است که در شرایط فعلی، بسیاری از نخبگان و متخصصین از سیستم های دولتی عملاً فراری شده اند و این در حالی است که افرادی که حرف کارشناسانه برای گفتن دارند و از سویی دنبال منافع شخصی هم نیستند، روز به روز حضورشان در بدنه دولت کمرنگ تر می شود و باید این مسأله آسیب شناسی شود.

وی افزود: آن چه مسلم است این که یکی از الزامات و پیش نیازهای حل مشکلات کشور از جمله در عرصه های اقتصادی و اجتماعی، استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان متعهد است و در این راستا از دولت جدید انتظار می رود که از این ظرفیت عظیم به خوبی استفاده نماید.

این مدرس دانشگاه همچنین خاطرنشان کرد: در واقع باید زمینه ای فراهم شود که نخبگان کاربلد و در عین حال متخصص و متعهد بتوانند از دانش و مهارت خود به منظور کاستن از حجم مشکلات کشور از جمله در ساحت اقتصاد، به درستی استفاده نمایند و البته لازمه این امر هم آن است که به معنای واقعی کلمه در دولت سیزدهم، شاهد تحقق شایسته سالاری و توجه جدی به ظرفیت عظیم نیروی انسانی نخبه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha