جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تربیت مبلغ مراکز بازپروری

حوزه/ دوره آموزشی تربیت مبلّغ عمومی مراکز بازپروری و کانون‌های اصلاح و تربیت ویژه طلاب و مبلغان به همت اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دوره آموزشی تربیت مبلغ عمومی مراکز بازپروری و کانون‌های اصلاح و تربیت ویژه طلاب و مبلغان طی ۶۴ ساعت آموزشی به همت اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

محورهای آموزشی در این دوره شامل مبانی مددکاری اجتماعی در اسلام، آشنایی با کلیات و انواع جرم، گونه‌شناسی آسیب‌های اجتماعی، احکام کاربردی و تخصصی مددجویان، روانشناسی شخصیت مجرمین، آشنایی با روش‌های اصلاح رفتار مددجویان و نقش مهارت‌های زندگی در پیشگیری از جرم می‌شود.

استاد قربانی، بیانی، کوهستانی، ابوالفضلی، اکبریان، لزگی، روحانی مقدم، امان، واعظ موسوی، هاشم‌زئی و قهرمانی اساتید این دوره هستند.

در پایان دوره علاوه بر ارایه گواهینامه به شرکت‌کنندگان، افراد برگزیده مورد تقدیر قرار می‌گیرند و جهت تدریس و تبلیغ معرفی می‌شوند.

رتبه تبلیغ تخصصی شرکت‌کنندگان در این دوره ارتقا می‌یابد و گروه‌های تبلیغ تخصصی و اعزام تخصصی با حضور این افراد شکل می‌گیرد.

ثبت‌نام در این دوره تا ۱۰ مهر ماه فرصت دارد و شروع دوره از ۱۲ مهر ماه خواهد بود.

مبلغان سطح دو و بالاتر مجاز به ثبت نام در این دوره هستند.

طلاب و مبلغان علاقه‌مند به شرکت در این دوره می‌توانند برای ثبت‌نام نام، نام خانوادگی و کد ملی خود را به همراه کلمه «مبلغ اصلاح و تربیت» به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۲ ارسال کرده و یا به صورت حضوری به نشانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، طبقه دوم اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان مراجعه کنند.

شماره تماس ۳۲۲۵۱۲۶۲ -۰۵۱ برای کسب اطلاعات بیشتر در اختیار علاقه‌مندان به شرکت در این دوره قرار داده شده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۶۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha