جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید رئیس جمهور از معدن زغال سنگ پروده طبس

حوزه/ نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در کردستان با تاکید بر این که سفرهای استانی رئیس جمهور امید را در مردم زنده می کند، گفت: تنها با حضور در استان ها و شنیدن سخن مردم می توان مشکلات را به معنای واقعی شناسایی کرد و از ناهنجاری ها و بی عدالتی ها مطلع گردید.

علی اصغر دریایی؛ نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در کردستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: حضور دولتمردان در بین مردم و مشاهده مشکلات جامعه توسط آنان زمینه ساز تقویت اعتمادعمومی و سرمایه اجتماعی نظام می گردد و امید را در مردم زنده می کند.

نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در کردستان گفت: کسی که پست و مسئولیتی در اختیار دارد باید همواره سعی کند از جامعه و مردم جدا نیفتد، زیرا در غیر این صورت آن مدیر زمینه ساز اعتمادزدایی می شود که هم در بُعد انسانی و هم شرعی به نوعی گناه محسوب می گردد.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان با اشاره به سفرهای استانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، اظهار کرد: همانطوری که رئیس دولت سیزدهم قبل از انتخابات وعده داده بود، بدون هیچ تشریفاتی در میان مردم حضور پیدا می کند و اوضاع نابسامان را رصد می کند و با هیئت دولت خود در حال رفع آنهاست.

وی ادامه داد: تنها با حضور در استان ها و شنیدن سخن مردم بدون واسطه است که می توان مشکلات را به معنای واقعی شناسایی کرد و از ناهنجاری ها و بی عدالتی ها مطلع گردید.

دریایی افزود: سفرهای استانی رئیس جمهور و دولتمردان می تواند در بحث تخصیص عادلانه اعتبارات بسیار مهم و تاثیرگذار باشد و همین امر شعار عدالت را عملی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: طبق اخبار موجود حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به زودی به کردستان سفری خواهد داشت که امیدواریم که این سفر باعث شناسایی بهتر مشکلات، کمبودها و نارسایی ها در این خطه از ایران اسلامی شود و شاهد شکوفایی و رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی در این استان باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha