دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دانش آموزان

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: دانش آموزان باید با مبانی اصلی دین رحمانی اسلام آشنا شوند، زیرا در عصر جدید و با توجه به جنگ رسانه ای دشمنان، دانش آموزان در برابر این هجمه های فرهنگی می توانند بسیار آسیب پذیر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، علی اصغر دریایی امروز در نشست جمعی از مدیران مدارس آموزش و پرورش شهر سنندج اظهار داشت: در شرایط کنونی جامعه، باید اولین و مهمترین توجه ما حفظ سلامتی معلمان و دانش آموزان باشد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: موضوع دیگری که همواره مورد توجه علمای دینی می باشد، بحث مسائل تربیتی و دینی در مدارس است، دانش آموزان باید با مبانی اصلی دین رحمانی اسلام آشنا شوند، زیرا در عصر جدید و با توجه به جنگ رسانه ای دشمنان، دانش آموزان در برابر این هجمه های فرهنگی می توانند بسیار آسیب پذیر باشند.

نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: نکته ای که نباید از آن غافل شویم، مسئله ارتباط و تعامل دوسویه اولیا دانش آموزان با مدرسه و مربیان و آموزگاران است، نباید والدین ارتباط خود را با مدرسه ای که فرزندشان در آن درس می خواند قطع کنند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان افزود: ارتباط منظم اولیا با مربیان و کادر مدرسه ضمن اینکه باعث شناخت والدین از پیشرفت درسی فرزندشان می شود، باعث می گردد که مشکلات مدرسه در جلسات اولیا و مربیان بیان و راهکارهای حل آن شناسایی گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha