جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علامه حسن زاده آملی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان ارتحال علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، در پیام تسلیت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان به مناسبت ارتحال علامه حسن زاده آملی آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر رحلت عالم ربانی و روحانی پارسا حضرت آیت‌الله علامه حاج حسن حسن‌زاده آملی (قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه) موجب تالم و تاثر فراوان شد.

سال‌ها زندگی سراسر افتخارآمیز آن عالم برجسته، استاد اخلاق و عرفان و روحانی فداکار در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب که با تربیت شاگردان برجسته و ممتاز در حوزه‌های علمیه، کارنامه درخشانی از عمر با برکت آن عالم جلیل‌القدر به یادگار گذاشته است.

امید است خداوند متعال در این ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) از خزائن رحمت بی منتهای خویش و به مزد سال‌ها فعالیت علمی و تبلیغی، تقوا، روحیه جهادی و انقلابی آن مرحوم علو درجات معنوی را در جوار اولیاء و خاصان خود برایشان مقدر فرمایند.

مدیریت استان گلستان این ضایعۀ مؤلمه را خدمت ولی‌الله‌الاعظم حضرت صاحب‌الزمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای(دامت‌برکاته)، مراجع معزّز و گرانقدر، علما و طلاب حوزه‌های علمیه و شاگردان و دوستداران ایشان، ملت مؤمن ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار آمل و بیت معظّم و مکرّم آن علّامۀ وارسته تسلیت عرض نموده؛ از خداوند منان برای ایشان علوّ درجات و حشر با اولیاءالله را مسئلت داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha