جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ناصرشکریان امیری

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری با اشاره به رحلت علامه حسن زاده آملی(ره) تصریح کرد: آثار فاخر و غنی این عالم برجسته و عارف کم نظیر می تواند گره گشای بسیاری از موانع و مشکلات در حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مراکز علمی باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری، صبح امروز با تسلیت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و ارتحال عالم ربانی و پارسا و دانشمند برجسته جهان اسلام علامه حسن زاده املی (ره)، اظهار داشت: تمام دوران با برکت حیات این عالم نستوه و پارسا و برجسته در خدمت تبیین و ترویج معارف اسلامی و قرآنی و دیگر علوم انسانی صرف شد و خدمات ارزنده ایشان در حوزه های علمیه ماندگار شد.

وی در ادامه ضمن تسلیت به رهبری معظم انقلاب امام خامنه ای، خانواده، بستگان، شاگردان، مردم ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم مازندران و شهر آمل، افزود: دین داری، ولایتمداری و مردم داری، جلوه ای از سلوک علمی و عملی علامه حسن زاده املی (ره) بود و همواره برای لبخند رضایت ولی زمان خویش از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و عشق و دلدادگی این عالم وارسته به ساحت نورانی حضرت سیدالشهداء (ع) و اهل بیت (ع)، تصریح کرد: علامه حسن زاده آملی(ره) از شیفتگان و ارادتمندان واقعی به راه و مکتب نورانی اهل بیت(ع) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بود و همواره برای ترویج مکتب حسینی قدم بر می داشت .

حجت الاسلام شکریان امیری در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: آثار فاخر و غنی این عالم برجسته و عارف کم نظیر در زمینه های فقه، فلسفه، اخلاق، عرفان، کلام و دیگر علوم اسلامی و انسانی و پزشکی می تواند گره گشای بسیاری از موانع و مشکلات در حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مراکز علمی باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha